1000 de cuvinte (CVII)

COOPERARE…

cooperare

…aeronavală…

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 1000 de cuvinte (CVII)

  1. Puma nr. 14.Am fost mecanicul de bord al acestui elicopter in primele 500 de ore de zbor.Eu cred ca este cel mai bine construit elicopter Puma dintre toate scoase de I.C.A.Brasov. Inmatriculat cu nr 14 ,de fapt al 13-lea puma(celelalte aeronave marca ICA Bv inmatriculate cu nr 13 nu au avut o soarta prea buna). Am zburat 32 ani(1976-2008) acest tip de aeronava si cred ca este un elicopter exceptional. Cunoscut pina la ultimul detaliu, respectind performantele si regulile aerului, este o incintare.Salutari si multa bafta aviatorilor si in special elicopteristilor.Barnu

  2. Poetu' spune:

    Frumos spus!
    Am onoarea, domn maistru!

Spune-mi ce părere ai!

