1000 de cuvinte (XCIII)

CORĂBIILE CERULUI…

corabiile cerului

Ei, prietenii mei, norii, îmi tolerau joaca mea nebună, acoperind trupul de metal al camaradului meu cu aripi delta cu pulberi fine de curcubeu, pulberi ce mi se adunau pe palme jos, după ce aterizam şi-mi dezmierdam căluţul de foc, mulţumindu-i pentru încă o cursă frumoasă, din care am revenit cu bine acasă, aureolaţi de nimbul eteric al răsuflării îngheţate a zeilor gazoşi ai atmosferei.

Acest articol a fost publicat în Gânduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spune-mi ce părere ai!

