Anunţ XI

Gata, dragi camarazi, miracolul s-a produs!

coperta PDA2

coperta PDA3

PDA2 şi 3 au văzut lumina tiparului şi au respirat cu nesaţ prima gură de aer, iar acum stau cuminţi lângă mine şi vă aşteaptă să le luaţi acasă! Sunt frumoase – chiar fără cusur aş îndrăzni să apreciez… – şi au captivă între paginile lor o fărâmă din mirosul de aerodrom militar, pe lângă fărâma de viaţă de aerodrom zidită în cuvinte.

Nu pot decât să vă las să vă convingeţi, iar apoi să reveniţi aici şi să-mi spuneţi dacă am avut sau nu dreptate.

Chiar dacă-i greu şi condiţiile „meteo”-s adverse, seria PDA merge înainte, pentru că voi doriţi asta, şi pentru că trebuie – vorba lui Doru: „… pentru că altfel nu se poate…”.

Am onoarea, dragi camarazi, şi vă mulţumesc pentru răbdare!

 

Acest articol a fost publicat în Anunţuri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Anunţ XI

  1. felicitari!!!! vreau primul autograf!!! 😛 puuuuuuuuuuuuuuup

  2. Vasile zice:

    Felicitari !

  3. Cristea Emilia zice:

    Multumim chiar imi face placere sa le citesc!

  4. Mihaela Popescu zice:

    Abia astept 🙂

  5. Poetu' zice:

    Vă mulţumesc tuturor! 🙂

  6. Sorin zice:

    Comenzile raman valabile, nu-i asa ?

  7. Poetu' zice:

    Confirm! 🙂

  8. Diaconu Diana zice:

    Desi am citit volumul 1 de la dragul meu coleg Bogdan Sferle, as vrea sa am propria mea colectie si sa le comand pe toate 3. Cum pot intra in posesia lor? O zi frumoasa!

  9. Poetu' zice:

    V-am răspuns pe privat – vă mulţumesc pentru interes! 🙂

  10. Iulian Iancu zice:

    Vreau sa le comand pe toate trei. Se mai poate?

  11. Poetu' zice:

    V-am răspuns pe e-mail!

Spune-mi ce părere ai!

