1000 de cuvinte (LI)

IN MEMORIAM, CRISTIAN CRĂCIUNOIU…

1000 de lacrimi pentru cel ce a fost părintele revistei „MODELISM”, crâmpeiul acela de hârtie ce ne-a bucurat sufletele şi ostoit setea de cunoaştere atâta amar de ani, omul acela complet ieşit din comun, cel ce-ţi rămânea în memorie doar după o singură discuţie cu el, plecat dintre noi astăzi, 9 octombrie 2012, începând ultimul drum către reîntâlnirea cu bunul lui prieten Dumitru Berbunschi, trecut în nefiinţă pe 9 februarie 2009, fotografiaţi aici împreună, când scânteia vieţii le anima trupurile şi le permitea să atingă minţi setoase de cunoaştere, îndeplinindu-şi, astfel, menirea…

ZBOR LIN, DOMN’ INGINER!

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 1000 de cuvinte (LI)

  1. tuteasca zice:

    Ce fotografie trista a devenit dintr-o data!
    Dumnezeu sa-i ierte! Poate acum stau de vorba amandoi despre ce ar fi putut sa mai faca pe aici …

  2. Laurentiu-George Chiforescu zice:

    Cumparam inainte revista, nu stiu cine era implicat in realizarea ei, imi pare rau insa cand aud ca mor oameni de valoare, raman din ce in ce mai multe jarle, pacat, suntem tot mai saraci!

  3. Nelu Enache zice:

    Oare unde se duc acele clipe care trec prin noi si ne schimba…,,aceasta e a lumii nestramutata lege,,

  4. Cargo zice:

    Am avut norocul sa-l cunosc destul de bine pe „Nea” (asa cum i se mai spunea intre modelisti). Inca de la prima intalnire am ramas uimit de felul lui de-a fi. Cautam date despre un alt mare om care si-a legat numele de aviatia militara romana – Ion Taralunga – si cineva m-a sfatuit sa merg la magazinul Modelism, proaspat mutat din Magazinul Cocor undeva la marginea cartierului Tei. Cand a auzit ce ma interesa nu a stat pe ganduri si m-a invitat in casa pentru a-mi arata colectia lui de picturi Taralunga. La incheierea vizitei mi-a daruit un exemplar din cartea „Ion Taralunga – un pilot subtil”. Spiritul lui jovial m-a cucerit si de fiecare data cand facultatea mi se parea prea grea ma abateam pentru a pierde 4-5 ore in intimitatea magazinului transformat intr-o sala de cursuri in care, in fata unui public foarte diversificat, dl. Craciunoiu conferentia despre oameni si intamplari demult apuse.
    Ieri, cand il conduceam pe ultimul drum, imi rasunau in minte unele din primele cuvinte pe care mi le-a adresat – „Tu de unde ai mai aparut?”. Dumneata, domnule Craciunoiu, unde ai disparut?
    Imi place sa cred ca acum esti undeva sus, la un sprit cu Doru, cu Nea Ion, cu Foozie, sarbatorind revederea.
    Odihneasca-se-n pace!

  5. flavius zice:

    Un om deosebit. Dumnezeu sa-l odihneasca!

  6. estela zice:

    Un OM deosebit!!! Inca nu imi vine sa cred ca nu mai este printre noi.Refuz sa cred acest lucru trist.Am lucrat cu dansul si nu exista sa fi fost o zi in care sa fie trist. Un OM destept,deschis,gata sa dea sfaturi si tot timpul glumet dar,cand era vorba de munca iti facea placere sa muncesti cu dansul.Se muncea cu si din placere.DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!

  7. Un mare om ce a plecat prea devreme dintre noi…. dumnezeu sa il odihneasca!

Spune-mi ce părere ai!

