1000 de cuvinte (XLIX)

PERICOL!

TRAGE PENTRU LARGARE!

(din ciclul „după rusificare vine americanizarea”…)

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XLIX)

  1. Nelu Enache zice:

    Poetule,in ce limba vorbesc toti pilotii de linie de pe toate aeronavele din lumea asta? Eu stiu ca in limba engleza iar diferenta insinuata pe care ne-o propui nu are nici o legatura cu Pericolul.

  2. Poetu' zice:

    Sunt la curent cu faptul că engleza este limba aviatorilor de pretutindeni, dar cred că nu dădea nimănui dureri de stomac dacă în loc de „TIRER POUR LARGUER” era „TRAGE PENTRU LARGARE”. Asta am vrut să scot în evidenţă.
    Şi tare mult mi-ar plăcea să văd „FORŢELE NAVALE ROMÂNE” în loc de „RO NAVY” pe Pumele N – acum cred că înţelegeţi unde bat, nu?
    Pruteanu, fie-i ţărâna uşoară, avea mare dreptate…

  3. Nelu Enache zice:

    …,,şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
    nu micşorează, ci tremurătoare
    măreşte şi mai tare taina nopţii,
    aşa îmbogăţesc şi eu întunecata zare
    cu largi fiori de sfânt mister
    şi tot ce-i neînţeles
    se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
    sub ochii mei-,,…
    L.Blaga ,,Eu nu strivesc corola de minuni a lumii,,

Spune-mi ce părere ai!

