1000 de cuvinte (XLVII)

FĂRĂ NOROC…

… că dacă ar fi avut, acum probabil că n-am mai fi luat gunoaiele altora, în plus şi la un preţ ce duhneşte a trădare, şpagă şi alte matrapazlâcuri politicianiste…

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XLVII)

  1. Anonim zice:

    Toate cum zici tu….da aveam 18 29-uri (initial) din care mai ramasesera ….. completeaza tu exact cate. Le faceam snipere…si? Noua ne trebuie avioane, nu povesti. Intreaba piloti de MiG 29 care ajunsesera sa zboare 10 minute pe an pe L-39

  2. Poetu' zice:

    Alea 18 (inclusiv dubla 22 pusă pe burtă, că se putea repara), după RK, puteau fi aduse la standardul Sniper. Ar fi zburat împreună cu LanceR-ele, care şi-ar fi epuizat resursa, dar Sniper-ele mergeau înainte, iar acum nu am fi rămas în fundul gol, luând căzături de la alţii pe o gălăgie de bani… Dacă nu se torpila programul Sniper, lucrurile ar fi stat altfel azi – poate că de la MiG-29 Sniper s-ar fi făcut tranziţia spre iluzoriul multirol de generaţia a V-a, nu de la F-16 la a 3-a mână…
    Umila mea părere…

  3. Fara noroc !???? Pacat ca cei fara de noroc sunt tocmai aceia care l-ar merita cu adevarat !! (Eu nu cred in noroc,cred in adevar,dreptate si sanse…Imi pare rau de pilotii nostri – merita mult mai mult decat ceea ce li-se ofera !)

  4. Poetu' zice:

    Se spune că una dintre întrebările ce li se pun candidaţilor pentru Colorado Springs (AFA americană) este „Do you believe in luck?”, iar dacă respectivul răspunde negativ, este picat!
    Eu numesc conceptul de noroc „circumstanţe favorizante” şi… cu siguranţă aş pica acel test…!
    Deci titlul din seara aceasta a fost doar o figură de stil…

  5. Numai ca unora le-a tot plouat – si le ploua in continuare – cu „circumstante favorizante „…(si cand este nevoie , chiar si cu circumstante atenuante)

  6. Nelu Enache zice:

    Draga ,,Poetule,, vad ca te pricepi la toate…Altfel spus vrei sa fim aliati cu americanii si sa cumparam avioane de la rusi…Nu vreau sa dezvolt mai mult subiectului ca sa nu te supar…

  7. Poetu' zice:

    Primo: dacă mă pricepeam la toate, eram şi eu politician de frunte…
    Secondo: altfel spus, ideea era să modernizezi ce ai – nu am amintit nicăieri de cumpărat altele. De analizat cazurile Ungariei, Poloniei şi Bulgariei, care au menţinut MiG-ul 29 în serviciu şi nu l-au tras pe dreapta. Dacă programul „Sniper” ar fi fost dus la bun sfârşit, acum nu am mai fi discutat despre avioane la mâna a treia sau asigurare a SL-PA de către alţii – LanceR-ul se retrăgea cu resursa expirată, dar, cel puţin, rămâneam cu o escadrilă de MiG-29 Sniper.
    Tertio: dacă aveţi ceva de spus, vă rog s-o faceţi. Supărarea şi altele de acest fel sunt pentru grupa mică. Prin natură, suntem diferiţi şi gândim diferit, deci este normal să nu avem aceleaşi păreri. Eu nu am cenzurat pe nimeni şi nici n-o voi face, darămite să şterg un comentariu care mă „deranjează” – decizia vă aparţine…

Spune-mi ce părere ai!

