1000 de cuvinte (XLIV)

AŞCHII DE SOARE

“… şi decolăm cu avionul cel mare drept în soarele despre care ştim noi că trebuie să fie dincolo de nori. Întotdeauna e soare dincolo de nori, cam asta am reuşit să învăţ în douăzeci de ani de zburat…”

locotenent-colonel aviator Doru Davidovici (1945 – 1989)

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XLIV)

  1. tuteasca zice:

    Foarte frumoasa imagine!

  2. AbianaH. zice:

    „Oh, cum se impleticeau norii si se uneau pe cer. Nori mari, obezi. Intunecati si bucalati. Dand unul peste altul. Cerandu-si scuze. Miscandu-se si asezandu-se spre soare.”

    Frumos titlu. 🙂

  3. Poetu' zice:

    Mulţumesc, „hoţule de cărţi”! 🙂

  4. AbianaH. zice:

    Urmatoarea tinta e blogul tau. Be careful! 😀

  5. Nelu Enache zice:

    O imagine rara,cred ca reprezinta un asfintit.Sugestia ei imi da fiori,asa cum am simtit eu atunci,la Bobocu în 1989 (ma aflam la un curs) cand am aflat teribila veste ca Doru Davidovici,pilotul,scriitorul,a cazut la Borcea…

Spune-mi ce părere ai!

