Ultimul zbor al Şoimilor

Cândva…

 …înainte de zbor…

…în elementul lor…

…înapoi acasă…

Acum, 23 august 2012, tot ce ne-a mai rămas sunt amintirile, durerea, tristeţea…

***

Zbor lin, Relu mare! Ne vei lipsi atât de mult…

Recuperare grabnică, Relu mic! Trebuie să învingi, pentru că noi te aşteptăm…

 

Acest articol a fost publicat în Realitate și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ultimul zbor al Şoimilor

  1. Virusu zice:

    sunt doar nervos… m-am saturat de porcarii de genul asta… nu-i cunosteam pe oameni, dar sigur i-am vazut evoluand pe undeva… sunt nervos

  2. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    din nou…!

  3. Saint-ex zice:

    Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească.
    Escadrila din Ceruri a primit încă un coleg şi om minunat.
    Cuvintele sunt însă sărace şi puţine pentru a exprima sentimentele care mă încearcă…..
    ADIO…..DRAG CAMARAD…..

  4. Pacat ! Dumnezeu sa-l ierte ! ( Pe 23 august…Pilotul Paraschiv Gheorghe ar fi implinit 62 de ani …a plecat acum 20 de ani,impreuna cu colegul sau – Mr.Irimia Vasile…si ei au incercat sa evite prabusirea peste case.) Ii doresc Pilotului care a reusit sa se catapulteze,sa se faca bine cat mai repede ! Mi-as dori sa nu mai aud ca se intampla asemenea tragedii …

  5. Laurentiu-George Chiforescu zice:

    Am vazut-o pe sotia pilotului la Antena3, reportera la Craiova, „Stiam ca exact la acea ora Relu zboara, speram sa nu fie el, a incercat din rasputeri sa nu cada pe case, a murit asa cum a trait, pentru altii!”…

  6. cristina zice:


    Am scris si am sters. am scris din nou si iar am sters. Atat mai am de spus….

  7. fularU zice:

    Prieten Drag……., Escadrila din Ceruri……..
    Relu ,Vei ramane mereu in inimile noastre !

  8. Sper ca pilotul care a ramas in viata sa se faca bine cat mai repede.

Spune-mi ce părere ai!

