1000 de cuvinte (XXIX)

BOOM!!!

„Air Bandits” in action!

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XXIX)

  1. nemotoujours zice:

    DE EXCEPTIE ! CHIAR AI PRINS-O PERFECT. M-AI LUAT ! DAR LASA CA TERMIN EU FILMUL………..

  2. Poetu' zice:

    Hehe, să (te) vedem…! 🙂

  3. E o poza de exceptie!

  4. nemotoujours zice:

    NU STIU CUM SA-TI ARAT CA AM SCOS LIMBA

  5. Poetu' zice:

    Tineretul din ziua de azi… :))

  6. tuteasca zice:

    Eu n-am prins in poza nici una dintre cele doua explozii. Bine ca totusi cineva a reusit, asa o sa „fur” si eu poza pentru colectia personala.
    Pai cum, Poetu’le, ai fost acolo si iar nu ne-am intalnit?!

  7. Poetu' zice:

    Presupunerile au un parfum special – pot fi adevărate sau nu…! Iar cum eu n-am precizat dacă poza îmi aparţine sau nu…… 🙂

Spune-mi ce părere ai!

