Aniversare – Un an de „Poveşti de aerodrom”!

BILANŢ

 

Iată că s-a scurs un an de la momentul în care am lansat la apă acest mic blog. Tempus fugit, şi parcă nici nu-mi vine a crede…

Ce a fost o simplă… „joacă”, s-a transformat într-un iureş ce a antenat multe în această curgere spre acel ceva căruia toţi dorim să-i aflăm substanţa. Cuvintele au curs din mine şi s-au aşternut cuminţi pe coala albă de hârtie, brusc, fără avertismente sau premeditări, ca atunci când omul de piatră care ai crezut întreaga ta viaţă că eşti cade în genunchi şi se sfarmă zăgazul lacrimilor, urmând eliberarea de o povară adunată în atât de mulţi ani…

A scrie înseamnă a uita – poate că da, poate că nu. Cert este că a scrie înseamnă a te elibera, iar asta o pot afirma cu mâna pe inimă.

Ce a însemnat acest an în cifre?

141 postări, 650 comentarii, 98 abonaţi ai blogului, 68242 vizualizări la momentul în care scriu aceste rânduri, plus un enorm de mare pas înainte: publicarea cărţii „PDA1”, un vis pe care voi l-aţi făcut posibil şi care sper să nu se oprească aici!

Dacă am realizat ceva în tot acest timp de când comunic cu voi în lumea asta virtuală?

Nu ştiu…

Poate că am stârnit emoţii, poate că am atins suflete, poate că am menţinut minţi treze, poate că am aprins focuri în suflet, poate că nu v-am lăsat să dormiţi în crucea nopţii, poate că am scurs lacrimi de amară aducere aminte, poate că v-am făcut să zâmbiţi sau chiar să râdeţi – asta nu voi şti cu siguranţă niciodată…

Ce ştiu cu certitudine este că am spus adevărul, adică exact ce-am gândit şi simţit, iar pentru asta, în inima mea, sunt mulţumit.

Mai ştiu că am agitat spirite, am cauzat polemici, am deranjat pe ici pe colo, pe anumite paliere, am iritat purtători de uniformă cu grade „grele”, am fost acuzat că am un blog politizat, că sunt un impostor (!), că deformez realitatea, că… hmm… mai multe…

Vorba poetului: şi noroi, şi stele

Dacă v-am fost de vreun folos, vouă, dragi cititori, asta numai voi puteţi şti.

Dacă ale mele cuvinte v-au mişcat câtuşi de puţin, numai voi puteţi spune.

Dacă a fost sau nu timp pierdut citirea rândurilor din micul meu blog cu albastru pe epolet, numai voi puteţi decide.

Eu nu pot decât să vă mulţumesc că aţi mers cu mine pe acest traiect cu turbulenţă slabă spre moderată, că aţi comunicat cu mine şi nu m-aţi lăsat să mă simt singur în timidul meu zbor în lumina virtuală a tărâmului de biţi, ci dimpotrivă, că mi-aţi respectat alegerea de a rămâne anonim, un simplu „poet de aerodrom” la fel ca mulţi alţii, unii cunoscuţi, alţii nu, că aţi avut destulă încredere în mine încât să-mi trimiteţi spre publicare frânturi din vieţile voastre, din voi, dăruindu-mă cu o onoare pe care nu cred că o merit, că mi-aţi fost nişte camarazi statornici şi calzi, chiar dacă, probabil, niciodată nu vă voi privi în ochi sau strânge mâinile…

Ce urmează de-aici înainte?

Poveştile de aerodrom nu se termină niciodată – ele există atât cât aviaţia, şi cât aviaţia vor exista.

Ele se nasc în fiecare zi, iar atâta vreme cât ele trăiesc, prin noi, cei în care ele sălăşluiesc, şi acest colţişor de depănare a lor îşi are rostul lui în lumea aceasta.

Cât timp veţi dori să le aflaţi, să le trăiţi şi chiar să le retrăiţi, eu voi fi aici, cu voi, pe recepţie, până la finalul misiunii mele, acolo unde va fi el.

 

Cerul să vă fie senin şi zborul vieţii liniştit, dragi camarazi!

Vă mulţumesc!

 

Acest articol a fost publicat în Realitate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Aniversare – Un an de „Poveşti de aerodrom”!

  1. La multi ani si mult noroc !

  2. Poetu' zice:

    Mulţumesc, camarade, şi ţie!

  3. LA MUUUULTI ANI !!! Felicitari !!!

  4. tuteasca zice:

    Poetu’le, ma bucur cand citesc cifrele tale. Ma bucur pentru ca scrisul e facut sa fie citit, nu numai ca sa descarce sufletul scriitorului, iar blogul tau, cu atatea vizite, dovesdeste ca scrii pentru cineva, nu numai pentru tine. De fapt, ca sa citez din memorie vorbele lui Tiberiu Statescu (de fapt, doar continutul lor), „Ce rost are sa faci acrobatii la 3000 m, unde nu te vede nimeni?! Acrobatiile trebuie sa le facem jos, sa bucuram ochii celor de la sol”. La sol sunt 70000 de privitori, pentru ei te dai tu (si personajele tale) peste cap.
    Continua sa faci „acrobatii”, Poetu’le, iti urez sa ai bafta sa afli despre „noi figuri”, sa inveti manevrele necesare si sa ni le spui si noua! La multi ani!

  5. PS.Sa stiti ca acest blog da dependenta – una extrem de placuta ! Cer senin,zboruri reusite,sanatate,viata luuuuuuunga si fericita va doresc tuturor !!!

  6. Poetu' zice:

    Vă mulţumesc foarte mult, domn profesor!
    Legat de acrobaţii, sper să nu răstorn prea jos… 😉

  7. Poetu' zice:

    Vă mulţumesc frumos pentru urări şi… dependenţă plăcută! :))
    Vă salut cu respect!

  8. Saint-ex zice:

    LA MULŢI ANI !!!
    Din tot sufletul ptr. tine, ptr. blog, ptr. cei-ştiuţi şi neştiuţi- care s-au regăsit pe acest blog, fie cu albastrul cerului pe epolet sau nu, dar uniţi cu toţii în şi de aceeaşi dragoste: AVIAŢIA MILITARĂ.
    Poetu-le!
    Să ştii, că dincolo de statistici, dar avându-le în atenţie, înseamnă că de 10 ori mai multe persoane au urmărit sau au cunoştinţă într-o formă sau alta de „poveştile tale”.
    Şi ştii ptr. ce?
    Ptr. că ZBORUL face parte din fiinţa umană.
    CER SENIN TUTUROR CAMARAZILOR, ORIUNDE AR FI EI!!!
    Cu stimă,consideraţie şi respect, Saint-ex.

  9. Poetu' zice:

    Da, „La Mulţi Ani” şi „Cer Senin” tuturor!
    Vă mulţumesc!

  10. 🙂 MULTI ANI! FARA „LA”. 🙂

  11. paul zice:

    La Multi Ani, Poetu 🙂
    tie – multa sanatate si inca un PDA – cred ca mai ai destul de spus 🙂
    si celor activi de la borcea – le doresc avioane noi, luate ‘pe bune’, din cele cateva 21 care inca mai zboara daca raman doua ‘active’ sa ne bucuram de ele la cate un miting – e super, ,
    si suficiente ore de zbor – ca e aviatzie militara nu de agrement

  12. Abiana H. zice:

    ”Un scriitor este un cititor care îi citeşte pe cititori.” (N. Stanescu)

    Este unic felul cum ai reusit sa scoti din calimara acest univers al aviatiei… 🙂
    La multi ani!

  13. Cargo zice:

    Doar un an? Parca te citesc de-o vesnicie. Multi inainte, si daca acum blogul gangureste, sper sa fim aici cand isi va serba majoratul.

  14. Poetu' zice:

    @ Monica: mulţumesc frumos! Fără „îţi”! 🙂
    @ Paul: mulţumesc pentru urări şi total de acord!
    @ Abiana H.: Dacă un haiku foarte premiat spune că „În zorii zilei/ lumea e atât de mică/ încât încape într-un bob de rouă.”, atunci înseamnă că şi universul aviaţiei poate să încapă într-o călimară, nu? 🙂 Îţi mulţumesc pentru urare şi cuvintele atât de pline de sevă şi culoare!
    @ Cargo: pas cu pas, camarade, pas cu pas! Mulţumesc pentru interes şi sprijin!

  15. Resboiu zice:

    Bucura-te alaturi de noi ca ne bucuri cu fiecare poveste de aerodrom.
    Sa nu te opresti din scris.
    Esti unic.

  16. Poetu' zice:

    Te salut cu salve, camarade resboinic, şi îţi mulţumesc!

  17. Marius zice:

    Ohoo, Poetule, suntem cam de-o seama. Multi ani iti doresc si eu si la cat mai multe PDA-uri publicate. Trebuie sa am ce citi si ce povesti, nu? 🙂

  18. Poetu' zice:

    La fel şi pentru „Aviaţia Magazin”, camarade – la cât mai multe realizări! 🙂

  19. the fly zice:

    Forgive me,comrade(…)
    It is memory that holds my spirit…
    -Kahlil Gibran-

Spune-mi ce părere ai!

