1000 de cuvinte (XIX)

INOCENŢĂ

cândva, demult, am fost şi eu copil,

cândva…

dovadă n-am,

dar îmi aduc aminte…

 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XIX)

  1. tuteasca zice:

    O poza extrem de expresiva.
    Imi aduc aminte de o alta, asemanatoare, facuta la Bobocu in 2008 (cred) si publicata pe rospotters, cu niste copii intr-un IAR-316 B Alouette III tractat de un camion, la finalul mitingului ocazionat de 50 de ani de la acordarea numelui „Aurel Vlaicu” scolii de acolo.

  2. Saint-ex zice:

    …avion cu motor,
    ia-mă şi pe mine-n zbor,
    să mă fac aviatooooorrrr…….

  3. cristina zice:

    Nu cunosc versurile dar sunt superbe! cine le semneaza???

  4. Poetu' zice:

    Internetul spune: Adrian Popescu: „Odată am ştiut să zbor, odată,/ dovadă n-am dar îmi aduc aminte”.
    Eu n-am făcut decât să-l parafrazez pe Foozie, a cărui rubricuţă albastră din „Observatorul Militar” purta acest amar motto…

Spune-mi ce părere ai!

