1000 de cuvinte (XII)

IMAGO

Există imagini ce ţi se imprimă pe retină şi pe care le porţi cu tine suprapuse subtil peste lume de către colţul de creier care-ţi păstrează amintirile dragi şi importante. Pentru mine, aceasta este imaginea care mi-a marcat copilăria şi adolescenţa, forma ce mi s-a dăltuit în minte odată cu sunetul ce o însoţea fidel de fiecare dată. Datorită ei am învăţat să privesc întinderile aeriene şi să le sorb frumuseţea, fascinaţie ce a rămas şi după ce ea n-a mai brăzdat cerul rădăcinilor mele, intrând în legenda locurilor. Datorită acestei forme m-am îndrăgostit adânc şi iremediabil de aviaţia militară, imprimând vieţii mele cursul ce m-a adus în acest punct din timp şi spaţiu. Datorită ei sunt aici, cu voi, amintindu-mi vremurile de aur ale Aviaţiei Militare Române, când…….

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 1000 de cuvinte (XII)

  1. Nu degeaba Migul 21 e cel mai produs avion .

  2. Valentin Stan zice:

    cand …..Aripile erau de Argint

  3. Poetu' zice:

    Şi Culoarea Cerului era de un albastru profund…

  4. Mihai zice:

    Iar noi, cei de jos, ne oglindeam in el si in argintul aripilor delta …

  5. Saint-Ex zice:

    ….pentru a ne regăsi apoi în cerul negru-violet al stratosferei……

  6. Resboiu zice:

    5724?

    De abia astept ca si anul asta sa fac „aaaaa”, „ooooo” si sa imi dea cei din jur coate ca sa nu mai arat cu degetul ca nu e frumos… 🙂

  7. ploaia de ieri zice:

    …tot ceea ce povestești în totate aceste pagini,Poete drag,erau realități trăite intens și „de atins cu mâna”-vorba bătrânului Marin Preda-,realități ce au excelat și au făcut adevărată și orgolioasă Școală,cu simțul acut al Datoriei Supreme,chiar și în timpul unui regim nu tocmai prielnic…!

Spune-mi ce părere ai!

