1000 de cuvinte (VIII)

LUMINI ŞI UMBRE

Tablou de seară pictat pe pânza cerului cu foc şi abur…

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la 1000 de cuvinte (VIII)

  1. Mie nu-mi starneste nicio poezie imaginea asta, dar sunt sigur ca este fascinant sa priveste live .

  2. Poetu' zice:

    Eşti inginer…?!!

  3. Sunt contabil. Contabil sef ! 🙂

  4. Poetu' zice:

    Asta explică multe… Glumesc, desigur! 🙂

  5. Am inteles gluma ta !
    E o fotografie foarte frumoasa, dar nu imi inspira nicio stare poetica, cu toate ca dupa ce ma uitai mai atent la ea putui sa simt pentru o clipa racoarea serii.

  6. Poetu' zice:

    Bine, oltene, cum zisăşi tu, aşa o fi! 😀

  7. cristina zice:

    Este superba! ati prelucrat-o in sepia? are efectul de vechi asupra-i si tare imi place. Este foarte greu de jos sa surprinzi asa ceva. unde ati facut fotografia, la inaltime? cu multumire, c.

  8. Poetu' zice:

    Aşa arată cerul, uneori, în partea mea de lume! Şi nu, fără prelucrări! Mă bucur că vă place! 🙂

  9. ce ar fi o „carte” cu aceste fotografii pentru sufletul unui muritor????
    prefer sa am aceste imagini pe un raft. sa ating si sa simt ca mangai nepatrunsul.
    dumnezeiesc!!!!!!!!!!

Spune-mi ce părere ai!

