1000 de cuvinte (VII)

ZBOR MUT

Când avionul nu se potriveşte cu gradul, este exilat la MAv…………..

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 1000 de cuvinte (VII)

  1. Si cu ce grad nu s-a potrivit ?

  2. Poetu' zice:

    Eh…. asta nu se spune…! 😀

  3. Cu gradul lui Dorel Luca ? 😛 🙂

  4. bunicu srl zice:

    Deja m-ati bagat in ceata! (era sa zic in nori)

    Va asteptam cu noi postari. Pe mail v-am transmis o rugaminte cu privire la o postare mai veche si nu am primit raspuns. Daca am gresit, cer scuze.

    Cu stima!

  5. Poetu' zice:

    Am să verific imediat ce voi dispune de mai mult timp şi voi încerca rezolvarea doleanţelor dumneavoastră!
    Cu respect! 🙂

Spune-mi ce părere ai!

