1000 de cuvinte (IV)

CULORI ŞI FORME

Mi-e dor de seara de toamnă şi cerul ei misterios… 

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 1000 de cuvinte (IV)

  1. Foarte frumos !
    Si mie mi-e dor de primavara si astept sa vina luna mai !

  2. bunicu srl zice:

    Cred ca va este dor de zborul cu sonda meteorologica (sper ca am inteles bine din povestirile dvs anterioare ca erati deschizator de zbor). Oricum, o imagine pe cat de infricosatoare, pe atat de frumoasa.

    PS- Imi este frica sa zbor!!

  3. dumnezeiesc!!!! daca cineva imi garanteaza ca asta ma va astepta cand voi muri nu voi mai trai nicicand teama ca intr-o zi nu voi mai fi!!!!:)

Spune-mi ce părere ai!

