1000 de cuvinte (II)

REFLEXII DE DINCOLO DE TIMP

Acest articol a fost publicat în 1000 de cuvinte și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la 1000 de cuvinte (II)

  1. Cuvintele au intrat in baltoaca, au inghetat sau s-au evaporat?!

  2. Imaginea asta poate sa arate foarte bine starea aviatiei militare romane, pentru ca atunci cand ai scris 1000 de cuvinte te-ai gandit cel mai probabil la ce a declarat un jurnalist american, ca o imagine face cat 1000 de cuvinte .

  3. Poetu' zice:

    Eşti pe-aproape!

  4. tinel231 zice:

    Nu-i rea imaginea ! O falie in timp (ce-mi place expresia !) prin care se vede un MiG17PF…Vreo poveste interesanta despre ,,mosulica” ?

  5. Poetu' zice:

    Eh, probabil că ascunde el ceva istorioare vitejeşti sub tabla-i rece, strânse într-o viaţă de zbor… Acum este „pensionar militar cu pensie nesimţită” la Muzeul Aviaţiei!

  6. Eu cand am citit ca se numeste captiv, mi-am dat seama ca e vorba de un captiv de la Muzeul Aviatiei, dar nu mi-am dat seama ce avion este .

  7. Abiana H. zice:

    Poate ca zborul e un raspuns caruia nu i s-a pus nicio intrebare… 🙂

  8. …………………………………………………………………………..

  9. în oglinda apei
    frânturi de viață,
    frânturi de zbor…

Spune-mi ce părere ai!

