1 Decembrie

Astăzi este Ziua Naţională a României.

Am vrut să scriu ceva prin care să trimit un gând bun ţărişoarei noastre greu încercate şi să-i urez de viaţă lungă, dar am întâlnit postarea de mai jos şi am realizat că nu prea mai am alte cuvinte de adăugat…

http://haribm.blogspot.com/2011/12/de-ziua-ta-romanie.html

Tot ce-mi mai rămâne de spus este

LA MULŢI ANI, ROMÂNIA,

oriunde te-ai afla…

Acest articol a fost publicat în Realitate și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 1 Decembrie

  1. Night-elf zice:

    Trist, dar din inima. La multi ani, Poetule!

  2. La multi ani Romania si mult noroc !

Spune-mi ce părere ai!

