ANUNŢ 1

Acesta nu este o poveste de aerodrom, aşa cum am obişnuit a posta în ultimele 13 săptămâni, ci un prim anunţ.

Sunt uşor emoţionat pentru că nu ştiu cum veţi reacţiona, sau dacă…

În fine…

Vreau să informez pe toţi cei interesaţi de acest colţişor de web pictat semantic în culoarea cerului cu privire la finalizarea draft-ului viitoarei cărţi „Poveşti de aerodrom”, cea pe care o doresc a fi prima dintr-o întreagă serie. Aşa cum unii dintre voi mi-au sugerat, am considerat ca fiind necesară strângerea materialului disparat de care dispuneam şi structurarea lui într-o compunere de mare întindere

Poate vă întrebaţi ce puteţi  întâlni în cartea „Poveşti de aerodrom”, ce ar putea fi nou faţă de ce este deja aici. Hmmm… multe!

În paginile cărţii „Poveşti de aerodrom” veţi găsi 10 poveşti, de felul celor cu care v-aţi delectat în ultimele trei luni, unele dintre ele începute aici, în pagini virtuale, dar finalizate în varianta fizică, în curând disponibilă pe suport de hârtie. Dacă în paginile virtuale nu par a avea mare legătură unele cu altele, paginile de hârtie vă vor arăta contrariul, deschizând căi ce merită a fi explorate.

Nu vă pot promite decât o călătorie ieşită din comun, în care veţi urca în stratosferă şi veţi razmuta creste ninse de munţi împăduriţi, veţi zbura în grele şi veţi intercepta ţinte manevriere străpungând pături groase de nori, veţi săruta stelele în lunecări pe valuri nocturne şi veţi dezmierda valuri înspumate în razmuturi marine, veţi trăi, veţi zbura şi veţi muri, pilot de vânătoare în aer şi la sol, compunându-vă şi reinventându-vă constant, precum însuşi zborul. O călătorie ce merită a fi întreprinsă, o lume al cărui prag merită a fi trecut.

 

CUPRINS

 

 

INTRO ……………………………………………………………….……………. 5

01. – ÎN SERVICIUL DE ALARMĂ ……………………………..………… 7

02. – BALAURUL ……………………………………………………………… 21

03. – CIOARA ………………………………………………………………….. 31

04. – ALARMA …………………………………………………………………. 39

05. – DISLOCAREA ………………………………………………………….. 59

06. – UN ALT FEL DE VRIE ………………………………………………. 75

07. – ÎN ŞAIZECI DE SECUNDE …………………………………………. 93

08. – AERODROMUL NORILOR ……………………………………….. 113

09. – AMURG …………………………………………………………………. 127

10. – IN ABISMO ……………………………………………………………. 143

EPILOG ………………………………………………………………………… 151

 

 Adunarea poveştilor de aerodrom între coperţile unei (viitoare) cărţi a fost o experienţă unică în viaţa mea, extrem de interesantă şi de captivantă, chiar adictivă, aş putea spune… Totul a curs, ca un fluviu de neoprit, astfel că finalizarea materialului a cărui compunere o găsiţi mai sus a fost realizată în intervalul 6 mai – 21 septembrie a.c.

Aceste 10 poveşti de aerodrom au fost selectate din existentul finalizat, celelalte urmând a intra în compunerea volumului 2, aflat în lucru.

Sper ca data viitoare când voi fi nevoit să postez un anunţ, să fie cel legat de publicarea acestei cărţi şi modalităţile de achiziţie ale ei, probleme pentru care încă nu am un răspuns clar nici măcar în minte.

 

 

Am zâmbit pe sub mască. Da, eram aici, în zbor, într-un zbor de interceptare a unei ţinte aeriene. Eram aici, în cabina supersonicului, cu dreapta pe manşă, stânga pe maneta de gaze, picioarele înfipte în paloniere, spatele drept, lipit de scaunul de catapultare, ochii privind prin aparatul optic şi inspirând oxigen din sistemul ce mă conecta la camaradul meu de dural într-un mod complet, grefându-mă în alcătuirea lui electro-mecanică şi extinzându-mi simţurile şi capabilităţile, dăruindu-mi o altă dimensiune, interzisă în mod obişnuit omului, dimensiunea zborului. Eram liber să fac ce vreau în aer, să spulber bariera sunetului şi să-l las mult în urma mea, să mă urc în vârful atmosferei şi să văd curbura pământului ca un semicerc acoperit de două degete de aer şi viaţă, să-mi zgârii burta de coroanele copacilor într-un razmut nebunesc, să mă dau peste cap iar şi iar şi iar, făcând toate manevrele pe care le-a inventat omul de când a urcat în aer pentru prima oară şi până acum. Eram liber să zbor… şi să fiu liber… (AMURG)

 

 

 În cazul în care aveţi întrebări legate de „Poveşti de aerodrom” varianta scrisă, le puteţi trimite la poetu@live.com.

VĂ MULŢUMESC!

 PS: a nu se înţelege că nu voi mai publica nimic în lumina virtuală a Internet-ului nostru cel de toate zilele! Aşteptaţi-vă la multe alte poveşti de aerodrom, deoarece lumina tiparului vor vedea numai anumite scrieri, selectate pe criterii pur subiective. Practic, fereastra mea de comunicare cu lumea tot https://povestideaerodrom.wordpress.com/ va rămâne!

Acest articol a fost publicat în Anunţuri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la ANUNŢ 1

  1. Ionut RITES zice:

    Mult succes! Asteptam cartea cu mult interes!

  2. Poetu’ le, asta e vestea pe care o asteptam demult. Inca de cand ai inceput sa semnezi in TOPGUN siu ti-am apreciat . Cunosc, din experienta proprie, sentimentele celui care face o carte, mai ales prima carte (ca si prima ora la catedra „la simpla”, atunci cand aproape ca eram paralizat de emotie, desi in fata mea se gaseau niste copilasi de 12 ani) este extrem de greu de eliberat.
    Astept cu nerabdare sa vad si sa parcurg volumul plin de zboruri. Sunt sigur ca in loc de cerneala tipografica o sa aiba miros de kerosen, iar bucuria lecturii va fi echivalenta cu ameteala zborului la mare altitudine.
    Sper la un exemplar cu dedicatie.

  3. MiGutzu zice:

    Nici nu va inchipuiti cat de mult m-a bucurat anuntul dumneavoastra. Dupa ce Doru a cazut, aviatia noastra nu a mai fost pusa in lumina intr-un mod liric pana cand a aparut Foozie. Din pacate, si el a plecat dupa Doru, asa ca suntem cativa oameni care simtim nevoia sa ne hranim sperantele, visele cu o carte buna! Sunt convins ca veti avea succes deplin. Va tin pumnii 😉

  4. Night-elf zice:

    Astept sa pun aceasta carte la loc de cinste pe raftul meu, langa cea a Generalului Dobran, langa Davidovici, langa St. Exupery. Nu stiu ce companie selecta ti-ai mai dori, Poetule:)

  5. Radu zice:

    Excelenta veste. Astep(am) si detaliile legate de momentul aparitie, editura, etc 🙂

  6. Poetu' zice:

    Îţi mulţumesc Night-Elf, sunt flatat, dar, vorba lui Foozie, mai am multe vagoane de cartofi de mâncat pentru a îndrăzni să ridic privirea spre ei… Acum este prea devreme… Poate în timp…

  7. George GMT zice:

    Hai bre indrazneste si baga-o sub tipar! Intr-o lume extrem de murdara si mercantila ar fi ceva…ar fi altceva. Dupa ce te ajuta Dumnezeu sa o publici, o promovam. Putem presupune ca nu toti romanii sunt fani Stirile de la ora 5, asadar mai sunt destui care sa aprecieze gandurile unui…poet!

  8. Marius zice:

    Astept cu nerabdare…sa ne anunti unde o gasim …. O biblioteca nu are niciodata suficiente carti pe subiect de aviatie.

  9. Anca zice:

    🙂 Astept cu interes cartea. Sper sa vada lumina tiparului cat mai devreme 😉

  10. Anca zice:

    * era „cat mai repede”, nu stiu la ce imi statea capul 😛

  11. Anonim zice:

    dacă îmi spui nr. de pag., formatul în care ai lucrat cartea şi nr. de ex. dorit, pot să-i rog pe cei de la tipografia cu care colaborez (tipografie digitală) să-ţi facă un preţ ca să ai de comparaţie. Asta dacă nu ai dat-o deja la tipar. Sunt în temă – am tehnoredactat până acum peste 30 de cărţi – pt. alţii bineînţeles.

  12. Poetu' zice:

    Ar fi indicat să discutăm prin intermediul adresei de e-mail poetu@live.com. Mulţumesc!

  13. Marius zice:

    De cand asteptam vestea asta!

Spune-mi ce părere ai!

